problem ze stworzeniem szablonu

pctrx

2008-09-04 09:08

Witam, robię stronę dla osoby, która chce mieć możliwość zarządzania nią samodzielnie, a kompletnie nie zna się na tworzeniu stron, dlatego szukając czegoś prostego i wygodnego wybrałam dla niej Quick.Cms.
Ja sama jestem amatorem i samoukiem, znam (choć na pewno nie doskonale) HTML i CSS, ale np. PHP nie (jeszcze:))
Z Quick.Cms sama mam styczność pierwszy raz i niestety kiedy po stworzeniu grafiki na stronę zabrałam się za tworzenie templatki pod QCms, napotkałam oczywiście problem :/
Otóż uwzględniłam w kodzie, gdzie ma się znajdować div, w którym wyświetlane będą teksty, niestety po stworzeniu template wg dokumentacji technicznej wszystko mi się rozjeżdża. Nie bardzo wiem, co zrobiłam źle i jak to wyprostować - wygląda to tak, jakbym coś pominęła, nie wiem, jakby div id="content" nie był do końca tym, czym sądziłam, że powinien być ;)
Adres strony to http://martakrejzler.yoyo.pl, stworzyłam narazie jakąś tam podstronę, teksty jak się łatwo domyślić mają się wyświetlać w błękitnym kwadracie, niestety tekst wpisany przez panel administracyjny wyświetla się obecnie w prawym górnym rogu (widać go po zaznaczeniu, bo czcionka jest czarna). To "aaa" jest dopisane bezpośrednio w kodzie strony i jest tam, gdzie być powinno :/
Kiedy gmeram coś w divie, w którym miał się wyświetlać, to coś się zmienia, np. daje się zmienić jego położenie na prawy dolny róg. Jednak nie mogę go umiejscowić w odpowiednim położeniu!!! chociaż sądziłam, że będzie ok.
Strona stworzona przeze mnie "tradycyjną" metodą i tylko wgrana na serwer, bez oprogramowania cms, wyświetlała się prawidłowo. Natomiast dopasowując kod pod sposób tworzenia templatki do QCms coś schrzaniłam, tylko nie mogę dojść do tego, co.
Proszę o pomoc, bo nie mam już pomysłu.

» Quick.Cms v2.x

Makaron

2008-09-04 13:06