Jak wstawić baner flash w Head

kulikos

2011-02-24 17:35

Witam forumowiczów

Jak w temacie, mianowicie mam problem z wstawieniem banera flash zrobionego przeze mnie, zamiast tego obrazka z fotelem i kwiatkiem.

Pomóżcie bo czytałem na forum ale nie znalazłem odpowiedzi, była tylko jak wstawić baner zamiast logo.

Zaznaczam ze w php jestem zielony i początkujący

Pozdrawiam

» Quick.Cms v3.x

Makaron

2011-02-25 16:47

Więc postępujesz wg tej instrukcji, ale podmieniasz cały blok o id 'head3'.

Mak-Web.pl - Modyfikacje skryptów Q.Cart i Q.Cms

kulikos

2011-02-28 16:42

Makaron mam do Ciebie prośbę, możesz mi napisać krok po kroku jak to zrobić? Próbowałem wg twoich wskazówek i tych tips&tricks ale wyświetla mi się puste pole i napis baner_flash (tak jak nazwa pliku) i nic pozatym.

Makaron

2011-03-01 13:45

Generujesz sobie kod do wstawienia animacji flash w programie w którym ją stworzyłeś bądź korzystasz z rozwiązania choćby stąd: http://www.w3schools.com/flash/flash_inhtml.asp
Ten kod wklejasz w pliku templates/container.tpl zamiast kodu:

<div id="head3">
    <
div class="container">
      <
div class="main">
        <
div id="logo">
          <
div id="title"><a href="$config['index']" tabindex="1">Quick<span>.</span><strong>Cms</strong></a></div>
          <
div id="slogan">$config[slogan]</div>
        </
div>
        <
div id="navipath">$sPagesTree</div>
      </
div>
    </
div>
  </
div>

Mak-Web.pl - Modyfikacje skryptów Q.Cart i Q.Cms

kulikos

2011-03-01 15:15

Dzięki Makaron!

już wiem co robiłem źle, teraz działa i jest ok.

A wiesz może czy da się zrobić taką rzecz, żeby ten baner flashowy w nagłówku, po przejściu na inna stronę nie ładował się od nowa, tylko odtwarzał się ciągle?
Ktoś na forum powiedział że jest to nie możliwe bo trzeba by zastosować ramki czy coś takiego.
Pozdrawiam

Lixi

2011-03-01 23:18

może chodziło o iframe do zewnętrznej strony w której czas płynie swoim biegiem i nie odświeża jej.