Salomon2012-01-28 15:31 | Czy istnieje możliwość takiej modyfikacji Quick CMS3 aby dało się tworzyć miniatury przy załączanych plikach?. Mam na myśli pliki niegraficzne, które po załączeniu widoczne sa jedynie z ikonką. Chodzi mi o to by użytkownik mógł mieć choć minimalny podgląd ściąganego pliku przed jego kliknięciem. Jestem gotów ręcznie wpisywać adresy obrazków tylko gdzie należy to robić? Innym akceptowalnym rozwiązaniem byłaby sytuacja gdy po kliknięciu w miniaturę ściągał się określony plik niegraficzny. Jak uzyskać taki efekt? Akurat nie zależy mi na funkcji powiększania zdjęć - ustawiłem już dość duże miniatury i najbardziej zależałoby mi by po ich kliknięciu uruchamiać transfer pliku. Jestem początkującym użytkownikiem Quck CMS nie mniej udało mi się już dokonać wielu ciekawych modyfikacji grzebiąc w stylach i plikach tpl. » Quick.Cms v3.x |
pxl6662012-01-28 15:47 | ale jak sobie wyobrazasz zrobienie miniatury pliku doc xml lub np pdf ? |
Salomon2012-01-28 16:00 | Wyobrażam sobie że je pozamieniam na własne, Nie chcę by system wybierał ikonę na podstawie typu pliku ale żebym miał nad tym pełną kontrolę. Moje ikony musiałyby być odrobinę większe ale ostatecznie i ze standardową wielkością miałoby to jakiś sens bo w uproszczony sposób przekazywałbym informację o zawartości pliku - to jest dla mnie ważniejsze niż typ tego pliku. Ten się przecież i tak w nazwie wyświetla |
Salomon2012-01-28 16:08 | Jeśli ktoś chciałby pomóc to jeszcze załączę adres który lepiej unaoczni potrzebę. |