kopia bezpieczenstwa

jacek1966

2012-02-05 17:18

Witam,prosze o podpowiedz jak mozna postawic sklep od nowa po katastrofie np.serwera.Jestem zupelnie zieloniutki.Pomijam na razie automatyczne rozwiazania.
1.mam quicka darmowego podstawowego.
2.Wgrywa sobie dodatki,zmieniam grafike i.t.p.,wstawiam towary
3.Zostawiam całość u siebie na kompie.
4.Jakims cudem laduje to na serwer.
5.Uzywam-zmieniaja sie klienci,towary,zamowienia.
6Przesylam sobie na serwer db i files.
7 Po katastrofie kasuje wszystko z serwera ,podmieniam w quicku,ktory mam na kompie(pkt3) db i files ,nastepnie wgrywam to na serwer.
Pozdrawiam
jacek

» Quick.Cart v4.x

musze sie duzo nauczyc

jacek1966

2012-02-07 23:23

Hej,nikt nic nie napisze?Mozna sobie po mnie pojechac ile kto chce,ale cos napiszcie.
Korzystam z subiekta gt i tam wyglada sprawa prosto.Robi sie archiwizacje.Tworza sie dwa pliki.W razie katastrofy wgrywam surowy subiekt ,dearchiwizuje te pliki i the end.Czy tutaj za kazdym razem bede musial szukac specjalisty i tracic czas,zdrowie i kase?
Pozdrawiam
lamer jacek

php kojarzy mi sie jedynie z bhp

treewood (OpenSolution)

2012-02-08 07:07

jacek - nie wiem czy dobrze Cie rozumiem. Pobierz sobie darmowy dodatek simpleBackup i bedziesz mogl dokonywac kopii zapasowej. Szanujacy sie hosting np. kei.pl, nazwa.pl, home.pl maja kopie zapasowe na kilka tygodni wstecz.

Sam ostatnio zwracalem sie do kei.pl by przywrocili mi kopie zapasowa sprzed bodajze 2 tygodni. Nie bylo zadnego problemu. Moglem sobie wybrac dzien czy to 27, 28, 29, 30 stycznia.

Mamy serwery na innym hostingu i tam juz tak wesolo nie ma. Robia kopie zapasowa nie raz na 24h ale raz na 14 dni :)

jacek1966

2012-02-08 08:14