Quick.Cart -> e-mail potwierdzający

artelego

Avatar: artelego

2011-12-06 10:59

Witam!
Nie wiem dlaczego quick.cart nie wysyła mi mail'a z potwierdzeniem.
Wiecie może gdzie znajde kod opowiedzialny za wysyłanie maila do klienta?

Co może być powodem?
Pozdrawiam!

» Quick.Cart v2.x

Tomek

openzibi

Avatar: openzibi

2011-12-06 12:11

Czy masz włączoną opcję wysyłania?
admin- konfiguracja - ustawienia zaawansowane



-------------------------------------------------------
hosting-domeny-strony - http://www.rhh.pl

artelego

Avatar: artelego

2011-12-06 12:14

Witam,
niestety do darmowa wersja quick.cart. Nie ma opcji ustawień zaawansowanych :(

Tomek

treewood (OpenSolution)

Avatar: treewood

2011-12-06 12:22

openzibi - zauwaz, ze ten Pan zglasza, ze ma wersje qc v2.x

artelego - czy jestes pewny wersji v2.x bo nie wiem czy mam szukac przyczyny problemu do tej wersji ...

artelego

Avatar: artelego

2011-12-06 12:31

Mój błąd, proszę o wybaczenie mojego ogromnego niedopatrzenia.
Chodzi o wersję: Quick.Cart v3.2

Wprowadziłem niepotrzebne zamieszanie, jednak nadal problem istnieje.
Dzięki

Tomek

Makaron

Avatar: Makaron

2011-12-06 16:19

W wersji Quick.Cart 3.2 tej opcji nie było domyślnie zaimplementowanej. Trzeba było się posłużyć darmowym pluginem sendOrderToClient dostępnym tutaj: http://opensolution.org/pobierz,pl,18.html?sDir=Quick.Cart/plugins/archive
Instalowałeś ten dodatek do Twojego skryptu?

I helped? Like it: www.facebook.com/makwebpl

Do góry
o nas | kontakt