Przerzucenie sklepu na nowy serwer - problem

vjelobarvny

No avatar

2009-12-29 14:44

Miałem sklep Quick Cart na jednym serwerze. Przekopiowałem pliki na nowy i pozmieniałem chmody w wymienionych katalogach na 777. Strona jest widoczna (wcześniej dodane produkty). Widzę admina i mogę się do niego zalogować, ale kiedy chcę dokonać jakichś zmian, dodać produkt, zmienić treść na stronie - pojawia się komunikat "Operacja zakończona pomyślnie", ale nic się nie zmienia.

Dlaczego, ktoś potrafi pomóc?

» Quick.Cart v3.x

Makaron

Avatar: Makaron

2009-12-29 15:51

Spróbuj wyłączyć opcję wyświetlania plików znajdujących się na serwerze w formularzu. Znajdziesz ją w konfiguracji.

mkocot

No avatar

2009-12-30 21:31

Mam to samo, nawet 'wyswietlanie plikow' nie zapisuje.
Ale prawdopodobnie jest to wina serwera.
Na jakim instalowales?

vjelobarvny

No avatar

2010-01-03 18:15

Makaron, chyba podziałało - przynajmniej mogę edytować produkty. Sprawdzę jak reszta

Do góry
o nas | kontakt