problem z dodawaniem nowych produktów i ze zmianą istniejących

kp_kacha

No avatar

2008-07-28 18:23

Witam...
Mam problem (jak kilku innych użytkowników) z dodawaniem nowych produktów z panelu admina... tylko tak umiem się obsługiwać tym sklepem, jestem kompletnym laikiem....

Gdy chcę dodać nowy produkt z opisem skróconym pełnym ceną zdjęciem nazwą... wszystko ładnie wypełniam... zapisuję a na stronie nie ma nic tzn zdjęcie jest ale brak nazwy, opisów, a cena jest 0,00 ....
To samo się dzieję gdy edytuję już istniejący na sklepie produkt gdy chce zmienić np opis lub cenę czy nazwę.... zapisuję i wszystko niby ok ale na stronie wszystko znika zostaje tylko zdjęcie i wyzerowana cena...

Dodatkowo mam problem z kategoriami i podkategoriami produktów.... niektóre z nich robią się "niewidoczne" i nie mogę w nich dodać nowych produktów.... zresztą jeśli nie usunę pierwszego problemu, to rozwiązywanie drugiego jest bezcelowe bo i tak nie mogę dodać nowego produktu bez ceny, opisu czy nazwy....

i nie chodzi tu o wielkość obrazków... po wykasowaniu wszystkich plików produktów z serwera i próbie dodania wszystkiego od nowa problem pierwszy dalej istnieje...

Proszę o pomoc i bardzo łopatologiczne wyjaśnienie jak mam sobie z tym poradzić...

» Quick.Cart v3.x

Makaron

2008-07-29 10:08

Ale ten problem się pojawił w trakcie użytkowania (tzn na początku dodawanie produktów działało?) czy od razu po instalacji występuje? Jeśli od razu po instalacji to może po prostu niedokładnie zastosowałeś się do zaleceń instalacji - źle nadałeś prawa CHMOD np. Rzuć okiem na opis instalacji: http://opensolution.org/Quick.Cart/docs/?id=requirements. W drugim temacie też Ci odpowiedziałem, z tym że powodu upatruję tam gdzie indziej, więc przejrzyj sobie oba.

kp_kacha

No avatar

2008-07-30 01:20