Internal Server Error (PILNIE potrzebuje pomocy)

adw

Avatar: adw

2008-06-30 14:57

Witam mam problem w trakcie potwierdzania realizacji zamowienia wyskakuje mi taki komunikat:
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, webmaster@aqua-net.com.pl and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

CZY KTOŚ MOŻE MI POMÓC

» Quick.Cart v3.x

Makaron

Avatar: Makaron

2008-06-30 16:11

Z tych informacji ciężko cokolwiek zaradzić. Skrypt odwołuje się do strony której nie ma, albo serwer jest na tyle przeciążony, że nie może jej otworzyć. Jeśli mamy coś zaradzić opisz dokładnie w którym momencie występuje problem, może jakieś screeny i czy wcześniej działało dobrze w ogóle?

adw

Avatar: adw

2008-06-30 19:25

Więc tak:
Kiedy klient dodaje produkt do koszyka, a następnie wpisuje dane adresowe imie, nazwisko...itd. klika Potwierdzam zamowienie i tutaj wyświetla się strona o w/w treści.
Z tego co już udało mi się zauważyć to problem występuje gdy w formularzu z danymi teleadresowymi wpisujemy polskie znaki.

Mam spory problem bo sklep już ruszył i troche się napracowałem wprowadzając produkty...

Wcześniej testowałem sklep, ale nie wpisywałem polskich znaków i było ok.

treewood (OpenSolution)

Avatar: treewood

2008-07-01 08:23

adw - spotkalismy sie juz z tym problemem. Sytuacje te byly typowo zwiazane z ustawieniami serwera. Niestety do teraz nie znamy przyczyny tego. Prosze skontaktowac sie z administratorem serwera i bycmoze on zaradzi cos na to.
Jesli nie bedzie rady to trzeba bedzie zmienic serwer albo skrypt sklepu

adw

Avatar: adw

2008-07-01 09:52

Administrator serwera rozkłada ręce .
Kurcze czas mnie goni bo jak już mówiłem sklep cały czas funkcjonuje i nie chciał bym zmieniać serwera ani tez robić sklepu od początku...
Czy możecie mi w jakiś sposób pomóc jestem w stanie zapłacić za jakieś zmiany skryptu, no chyba że mogę zainstalować wcześniejszą wersję tego sklepu bez konieczności robienia tego od początku (wprowadzania produktów).

adw

Avatar: adw

2008-07-01 12:10

A jeśli zakupie dodatkowy pakiet PRO lub EXTRA to czy będzie mi to działać bez problemów??

treewood (OpenSolution)

Avatar: treewood

2008-07-01 13:16

adw - wersja narzedzia niczego nie zmienia. jedyne rozwiazanie to zmiana serwera gdyz my szukalismy przyczyny i nie moglismy znalezc. moze pomoze zmiana wersji np serwera PHP. podaj konfiguracje i wersje jaka masz na serwerze: Apache, PHP

adw

Avatar: adw

2008-07-01 14:48

Wersja PHP to 5.2.6 ale jak mam sprawdzić konfigurację???

I jeśli mam zmienić serwer to czy będzie możliwe przeniesienie całego sklepu razem z bazą danych tak bym nie musiał wprowadzać wszystkiego od nowa??

Może znacie jakiś serwer (hosting) na którym na pewno to będzie działać??

Makaron

Avatar: Makaron

2008-07-01 14:56

Naturalnie, że zmieniając serwer nie utracisz żadnych danych. W Quick.Cart jest to jeszcze prostsze bo nie ma potrzeby nawet eksportować bazy (z reguły sklepy internetowe używają bazy MySQL). Tutaj bazą danych są pliki i gdy przeniesiesz je na inny serwer wszystko będzie działać jak należy. Warto jednak przed podjęciem się takiej operacji niejako wyłączyć sklep. Dobrego tutoriala odnośnie tego zagadnienia użyczył nam beholder pod tym adresem: http://opensolution.org/Quick.Cart/forum/?p=readTopic&nr=5197.

Co do dobrego hostingu.. Jeśli płatny to home.pl, a darmowe raczej nie satysfakcjonują, bo albo reklamy, albo limity, albo przeciążone łącza. Na serwerze nie ma co oszczędzać.

adw

Avatar: adw

2008-07-01 15:03

Może być już płatny zapoznam się z ofertą na home.pl (mam nadzieje ze będzie działać).

Tylko mam jeszcze jedną prośbę, szukając rozwiązania tego problemy namieszałem coś z chmod plików czy wpłynie to na prace sklepu czy też nie, poprawne są na pewno pliki db, files, config, lang, które posiadają prawa 777.?

Spróbuje za instalowac sklep na innym serwerze, napisze jeśli mi się uda lub nie uda..

Dziękuje za poświęcony czas...

Pozdrawiam

somok

No avatar

2008-07-05 10:57

Miałem teki sam problem.
Serwer nie przyjmuje polskich znaków wpisanych do formularza z danymi do wysyłki. Można napisać do admina, ale w moim przypadku trzeba było zmienić Server.

S

chester.ah

No avatar

2008-07-23 12:14

mam to samo. rzeczywiście to jest jakiś problem z polskimi znakami, ja mam jeszcze bardziej chyba spieprzone bo taki error nie pozwala później korzystać ze strony, chyba do czasu resetu kompa, nie sprawdzałem

ale to jeszcze nic, znalazłem najbardziej chory moment:

wrzucam coś do koszyka, wypisuję formularz zamówienia, na dole jest link do regulaminu, jeśli teraz w jakimś polu będzie polski znak (czasem z 'ó' nie działa, dlatego wpisuję więcej) to link do regulaminu wywala internal server error. Link otwieram w nowej karcie więc mogę w każdej chwili wrócić do formularza i usunąć polskie znaki. Więc jeśli teraz je usunę i spróbuję otworzyć regulamin to wszystko jest w najlepszym porządku..

Więc wyglada mi to na jakiś problem występujący jeszcze przed odebraniem zapytania przez serwer. Nie wiem jak działa dokładnie przeglądarka, ale może coś z cookie lub innymi niewidocznymi informacjami wysyłanymi nawet przy zwykłym zapytaniu GET...

liczę na szybką pomoc... klient czeka.. :(

chester.ah

No avatar

2008-07-23 12:45

aktualizacja:
pola formularza mają ustawione w 'onblur' akcje przypisywania cookie dla kazdego z pól.
czy jest to konieczne ? w czym przeszkodzi jeśli to usunę? bo wygląda na to, że to właśnie cookie powodują problemy.
Ewentualnie czy można jakoś poprawić to kodowanie tekstu w cookie ?

prof.Woland

No avatar

2008-10-31 18:30

miałem to samo :) niestety byłem wtedy rodzynkiem i nikt nie umiał mi pomóc
a Pan/Pani treewood pisze,że to wina serwerów a nie działania programu czy skryptu (już 4 osoby mają z tym problem - czyli,że wszystkie serwery są "be" a QuickCart "cacy"? poza home.pl ? bo tam działa?)

pozdrawiam i dziękuję za pomoc w innej sprawie

prof.Woland

prof.Woland

No avatar

2008-10-31 18:32

moja historia na http://opensolution.org/Quick.Cart/forum/?p=readTopic&nr=4913

prof.Woland

treewood (OpenSolution)

Avatar: treewood

2008-11-03 07:37

prof.Woland - 5 czy nawet 20 sklepw przy ok. 3000 sklepow, ktore dzialaja na Quick.Cart to i tak niezly wynik wg mnie. nie chce wchodzic w tego typu dyskusje bo do niczego nie prowadza. faktem jest to, ze nie znam rozwiazania na to w postaci zmian w skrypcie. jedyne rozwiazanie to zmiana serwera i nie prawda jest, ze dziala to tylko na home.pl. by nie siac paniki moge powiedziec, ze nie dziala to tylko na tych serwerach, ktore uzywacie. w wiekszosci przypadkow nie ma z tym problemow.

prof.Woland

No avatar

2008-11-08 20:07

ok,w każdym bądź razie dziękuję za okazaną pomoc - odpowiedź była zawsze szybko

prof.Woland

kaaple

Avatar: kaaple

2008-11-11 10:13

Chialem tylko dodac do tematu , że home.pl to nie jest dobre rozwiazanie dla QuickCarta. Milem tam kilka problemów i to także z innymi sklepami internetowymi. Osobiscie polecam dhosting tam zawsze wszystko dzialalo bez pomocy administratora. Na home.pl poprawnie nawet nie zainstalujesz joomli najnowszej. Jesli na prawde chcecie mieć spokój to nie pakujcie sie do home.pl choc sa liderem rynku, czasem Ci mniejsi (QuickCart tez ;) oferują proste i skuteczne rozwiazania. Ja po roku zmienilem na dhosting.pl Pozdrawiam :)

(nie pracuje w dhostingu! :P)

Maf

Avatar: Maf

2009-08-19 14:13

a serwery ovh ?

Do góry
o nas | kontakt