nieszczęsne zdjęcia...

menol8

No avatar

2008-02-26 16:21

Witam ponownie, od kilku dni studiuję forum i czytam o zdjęciach, które się nie dodają :( u mnie oczywiście też jest ten problem toteż sprawdziłem wszystkie dostępne wersje Q.C i tylko wersja 1.4 jest na tyle miła że dodaje zdjęcia do produktów. co może być z tym związane że 1.4 działa elegancko a 2.2 nie radzi sobie z fotkami? (obydwie wersje na tym samym serwerze) może tam jest jakiś błąd czy cos? proszę jakąś mądrą głowę o odpjeśli to możliwe :)

(ps. nie znalazłem podobnego zapytania do mojego :P )

Pozdrawiam
Macin M.

>> Quick.Cart ver. who know...

» Quick.Cart v1.x

Avillon

No avatar

2008-02-26 21:31

CHMOD'y folderu "files" masz ustawione na 777?

menol8

No avatar

2008-03-03 21:03

tak oczywiście jest ustawione na 777 probowałem już różne kombinacje i nic zdjęcia nie chcą się załadować :(

wewior (OpenSolution)

2008-03-04 08:57

rozumiem ze wersja 1.4 dziala bez zarzutu a w wersji 2.2 nie dodaje wogole zdjec?
pytanie czy pojawiaja sie jakies bledy podczas dodawania?
jesli nie usun przekierowania header z administracji, jesli nadal niczego nie da sie wychwycic sprobuj znalezc plik error_log na serwerze, jesli nie da rady mozna poprosic o to administratora...
ciezko powiedziec co moze byc problemem, przypuszczam ze jakies niezgodnosci bibliotek na tym serwerze lub funkcji obrabiajacych zdjecia, ale to tylko przypuszczenia

menol8

No avatar

2008-03-04 20:36

tak dokładnie 1.4 bez zarzutu a 2.2 nie, co lepsze ani na serv ani na localhoscie w 2.2 nie działa opcja zdjęć wysłałem do admina zapytanie o errorloga i zobaczymy co bedzie się działo... dziwna sprawa..

RobertK

No avatar

2008-03-09 17:02

U mnie też jest ta sama sprawa ze zdjęciami i też wersja 1.4 dodaje zdjęcia a 2.2 już nie - pozostaje więc prosić o poprawienie skryptu, bo z pewnością w wersji 2.2 jest jakiś błąd lub przesadzona w niej ze "stabilnością" i mamy efekty :)

Nic nie trwa wiecznie

wewior (OpenSolution)

2008-03-10 08:44