[cz] Quick.Cart forum v Slovencine alebo Cestine

sepo

2006-05-21 09:30

Existuje forum pre Quick.Cart v Slovencine alebo v Cestine pre menej zdatnych anglicanov?

Vampyr

No avatar

2006-05-21 10:59

Obávám se, že neexistuje, ale zkus se ptát, už jsem si s tím hrál dost dlouho tak snad něco vím a možná je nás tu víc.

sepo

2006-05-21 11:34

Bohuzial alebo chvala Bohu nemam ziadny problem. Skor mi ide o web komunitu/server venovany Quick.Cart v zrozumitelnom jazyku.

Luke

No avatar

2006-05-21 12:50

Taky se hlásím...o tom sem taky přemýšlel, ale říkal jsem si že zase tak velký projekt QC není o proti jiným opensource.

Luke

No avatar

2006-05-21 12:54

Nic méně jsem teprve začátečník s jeho užíváním.....a mám jeden dotaz. Zajímá mě jestli je qc bezpečný a kolik se do něho dá vložit produktů?

sonar

2006-05-21 14:33

Tak je asi nacase neco zalozit. Máte nekdo nejaky dobry script na forum? QuickForum je super ale na vedsine serveru nefunguje kvuli global settings.

sonar

2006-05-21 14:40

To Luke. No neni moc bezpecny z duvodu nutnosti nastaveni prav na chmod 777. Jeden muj zakaznik tam ma kolem 1000 produktu s kratkym popisem a program je jiz dost pomaly, nicmene funguje.

Amrod

No avatar

2006-05-21 15:38

Panowe,jsem jeden z tvurcu Quick.Cart, moje cescina nieni dokonala, ale myslim ze se snadne domluvime.

Moze na zaczatek budete oznaczat tematy na tymto forum tak jak polacy, jenom zamiast [pl] piste [cz]. Moze ude se zrobit nejake proste sortowani tych tematu, a nebo snadne wpisat do wyhladace ''[cz]''

amrod.org

sonar

2006-05-21 16:14

Jsem rad ze nekdo z kompetentnich zde umi cesky. Nicmene pl a cz jsou hodne podobne jazyky.