E-mail bez zamówienia w QC

makler

Avatar: makler

2006-05-18 09:58

Czy możliwe i w jakim przypadku, że admin dostaje e-maila o zamówieniu czekającym w QC, a gdy wchodzi do zamówień w QC jest komunikat "nie znaleziono" ?

Pozdrawiam

treewood (OpenSolution)

Avatar: treewood

2006-05-18 12:16

makler - raczej to jest niemozliwe gdyz mail wysylany jest po zmianie statusu zamowienia na "czeka". miales taka sytuacje?

~makler

No avatar

2006-05-18 14:50

Wciąż testuję QC, poszedłem spać a rano na skrzynce email mam info, że czeka zamówienie. Wchodzę w admina i ....nic. Być może nastąpiła taka sytuacja, że coś sobie wpisywałem testowa do koszyka, wysłałem, potem skasowałem, a poczta email szła kilka godzin. To jedyne wytłumaczenie bo przy zamówieniu muszą być wpisy jak zauważyłem.

~makler

No avatar

2006-07-13 20:58

POjawił się jednak ten problem już w trakcie działania sklepu. Dzwoni do mnie klient, że złożył wczoraj zamówienie. W sklepie nic nie ma, żadnych oczekujących zamówień. Maila dostałem , że zamówienie oczekuje. a w bazie danych jest taka sekwencja:

409$1152768035881$0$
408$1152765177765$0$
407$1152752021448$0$
406$1152751827480$0$
405$1152751348868$0$
404$1152745309838$0$
403$1152718277289$0$
Domyślam się, że 0 w ostatniej kolumnie to coś nie tak, ponieważ inne zamówienia mają 1.
Czy to klient czegoś nie dopełnił (to jego drugie zamówienie. przy pierwszym wszystko było OK), czy może fakt, że status pierwszego zamówienia wciąż był "czeka", mimo,że je zrealizowałem?

treewood (OpenSolution)

Avatar: treewood

2006-07-13 22:00

makler - 0 oznacza zamowienie, ktore jest jeszcze nie dokonczone. 1 to status czeka

Do góry
o nas | kontakt