Nie odebrano danych - problem przy wejściu w szczegóły produktu

jupikk

Avatar: jupikk

2014-07-10 20:00

Mam problem z wejściem na szczegóły danego produktu, w momencie próby wejścia pojawia mi się komunikat "Nie odebrano danych - Nie można wczytać strony, ponieważ serwer nie wysłał żadnych danych.".
To się dzieje w przypadku dodania każdego nowego produktu poprzez serwer www. Na localhoście wszystko działa jak należy. Chmody nadane są poprawnie.
Produkty, które wcześniej dodałem na localhoście wczytują się poprawnie. Tylko te nowo dodane już na obecnym serwerze nie chcą działać.

(ahhh i jeszcze coś, w administracji dodany produkt dochodzi do bazy normalnie, mogę go później edytować itp). Na stronie głównej widzę miniaturę produktu, opis. Wszystko ok do czasu próby wejścia w jego szczegóły.

Co może być bolączką?

» Quick.Cms v5.x

openzibi

Avatar: openzibi

2014-07-10 20:29

Używanie locahost jest wygodne ale prawdziwym "testerem" zawsze jest "żywy" serwer.
W tym przypadku nie podejrzewam jednak Twojego serwera a jakieś nietypowe ustawienia ale raczej Twój komputer.

1. Wyłącz na chwile Firewall
2. Sprawdź ustawienia swojego modemu/routera
3. Wyczyść pliki cookies
4. Czy instalowałeś ostatnio jaką "darmowa" grę itp?

Jeżeli nie pomoże to wpisz w Google "Nie odebrano danych - Nie można wczytać strony, ponieważ serwer nie wysłał żadnych danych"
Ku memu zdziwieniu "nie jesteś sam" i problem nie ma nic wspólnego z Quick.CMS.

Chciałbym pomóc ale tu jest zbyt wiele niewiadomych. Może ktoś z forumowiczów miał taki przypadek?

StudioStrona - rhh.pl

jupikk

Avatar: jupikk

2014-07-10 21:24

1. Firewall był wyłączony.
2. Mój router to ASUS RT-N12E, działający jako AP (Tryb punktu dostępowego). Co do jego ustawień - to myślę, że nie ma się do czego doczepić.
3. Pliki coockies, nic nie dają. Sprawdzałem na kilku przeglądarkach i to samo.
4. Niczego konkretnego nie instalowałem, żadnej wtyczki ani innego gadżetu, który siedziałby w systemie.

- Wykluczam również możliwość wirusów, siedzę na systemie Mac OS 10.9
- Testowałem również tę stronę na innym internecie bez routera w sieci (lecz ten sam usługodawca). Efekt identyczny.
- Problem nie dotyczy Quick.CMS, a Quick.Cart.

Generalnie problem pojawia się tylko na tych produktach, które dodaje z nowego serwera. Tak jak pisałem wcześniej, te produkty, które dodałem będąc na serwerze localnym (localhost - programem Ammps) działają.
Czyli generalnie dziwna sprawa się dzieje. Ogólnie nie mam żadnych problemów z innymi stronami, aby tak raz działały, a raz nie.

Nikt nie ma jakichś konkretnych sugestii?

jupikk

Avatar: jupikk

2014-07-10 21:26

ehh... korekta. Raz działa nowo dodany produkt, raz nie. Ale jednak problem dotyczy również starych produktów, dodanych na localhoście... Pierwszy raz mam taki efekt. Inne moje strony, działające na tym samym serwerze (oparte o inne skrypty CMS) działają na 100% ok.

jupikk

Avatar: jupikk

2014-07-10 21:28

Jeszcze dziwne jest to, że strona główna, jak i każda podstrona działa ok. Problem leży tylko po stronie "szczegółów" produktów.

openzibi

Avatar: openzibi

2014-07-10 21:56

1. Na jakiej podstawie twierdzisz,ze Mac Os nie ma wirusów, trojanów, malware itp?
http://www.komputerswiat.pl/artykuly/redakcyjne/2012/04/co-piaty-mac-ma-wirusa-twoj-rowniez.aspx

2. Sprawdź tez, pod katem wirusów, trojanów itp katalog na serwerze z Twoim sklepem

StudioStrona - rhh.pl

jupikk

Avatar: jupikk

2014-07-10 22:13

1. Problem z trojanami/ wirusami to sprawa jednostkowa na tym systemie. Dotyczy skrajnego procentu wszystkich użytkowników. Nie sądzę, że znajduje się w tej grupie osób, ale oczywiście zweryfikuję to.
2. Za bardzo nie wiem jak mam to zrobić... bo niby jak przeskanuje nie swój FTP ?

jupikk

Avatar: jupikk

2014-07-10 22:15

No i poza tym jak wytłumaczyć sprawę, że na innym necie, innym komputerze, innej przeglądarce - efekt jest ten sam. Na platformie Windows? Nie realne aby na drugim komputerze również był ten sam wirus/trojan/rootkit

openzibi

Avatar: openzibi

2014-07-10 22:32

Wystarczy wirus/trojan/rootkit na serwerze. Skąd? Np. z Twojego komputera.
Być może to jakiś drobiazg, lub Twój błąd przy instalacji ale na tym etapie to jest "wróżenie z fusów".
Nie znam adresu strony, nie mam dostępu do serwera, nie wiem co masz na laptopie czyli nie wiem nic:)

StudioStrona - rhh.pl

jupikk

Avatar: jupikk

2014-07-10 22:41

jak moglibyśmy się skontaktować poza forum? wówczas podałbym więcej danych.

openzibi

Avatar: openzibi

2014-07-10 22:49

Z lewej strony, nad awatarem, kliknij na link (StudioStrona). Przyślij e-mail. Trafi do bezpośrednio mnie.

StudioStrona - rhh.pl

jupikk

Avatar: jupikk

2014-07-10 22:54

wysłałem - i dzięki za dobre chęci :)

jupikk

Avatar: jupikk

2014-07-10 23:31

Dziwne, ale chyba rozwiązałem problem. Problem "chyba" dotyczy tej samej sprawy, jaka opisywana jest na tym forum ( http://opensolution.org/forum/?iTopic=9931 ) tyle, że w tym przypadku ręcznie, klientem FTP utworzyłem folder "database" i foldery wewnątrz. Później skopiowałem oryginalne pliki niezbędne do poprawnego działania skryptu i nadałem chmody. Teraz jak dodaje nowe produkty to jest ok. Chyba, że to przedwczesna radość.

A opisywany problem w powyższym temacie (linku) - problem z nietworzeniem miniatur, występował również na moim serwerze.

openzibi

Avatar: openzibi

2014-07-11 10:04

Jest jeszcze jedna sytuacja, w której mogą się nie wygenerować miniaturki: zbyt szybkie zatwierdzenie zmian przyciskiem zapisz. (wystarczy sekunda za wcześnie)

System wstawia duże zdjęcie a następnie generuje miniaturki. Temu procesowi towarzyszy widoczna animacja w administracji.
Zmiany zatwierdzamy dopiero po zakończeniu tej animacji bo inaczej na serwerze pojawi się duże zdjęcie ale bez miniaturki.

Widoczne jest to na wolnych serwerach, wolnych łączach lub trakcie jednoczesnego wgrywania większej ilości niezoptymalizowanych zdjęć.

StudioStrona - rhh.pl

jupikk

Avatar: jupikk

2014-07-11 11:22

Dzięki za informacje, być może inni z niej skorzystają mając podobny problem.
Dzięki za pomoc :)

Do góry
o nas | kontakt