Brak wiadomości z szczegółami zamówienia + drzewko podstron

dawidxdd

Avatar: dawidxdd

2014-07-08 18:56

Witam,

Mam dwa problemy dotyczące Quick.Cart w wersji 5.2.Add .

1. Nie wiem dlaczego, ale klientowi po złożeniu zamówienia nie przychodzi żadna wiadomość na e-mail, gdzie miałby jakieś wskazówki dotyczące chociażby tego na jakie konto należy dokonać płatności.
Teraz wygląda to tak, że ktoś kupuje jakiś produkt, przechodzi przez formularz aż do ostatniego etapu gdzie odsyłany jest z informacją: "ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO ZAPISANE I WYSŁANE.
DZIĘKUJEMY BARDZO", poniżej kwota jaką należy uiścić. Ale skąd on ma dalej wiedzieć co gdzie i jak? (Oczywiście sprawa wygląda inaczej, jeżeli ktoś wybierze płatność online poprzez np. paypal, wówczas przekierowuje na paypal, gdzie klient dokonuje płatności.
W panelu administracyjnym włączyłem odpowiednią opcję.

2. Drzewko (NAVIPATH) nie działa wewnątrz container.tpl. Mam układ, gdzie chcę aby drzewko było widzialne na każdej podstronie w górnej części strony ( a więc koniecznie kod wywołujący musi znajdować się wewnątrz container.tpl ). Mile widziana byłaby modyfikacja, która umożliwiłaby tej funkcji na wyświetlanie również obecnej pozycji łącznie z "strona główna". Na forum znalazłem podobny wątek, lecz do starszej wersji quick.cart - niestety w wersji 5.2 nie działa oto link ( http://opensolution.org/forum/?iTopic=6344 )

Mój kod drzewka wewnątrz container.tpl wygląda następująco:

<!-- ZNAJDUJESZ SIĘ -->
<div id="smap">
<ul>
<li>Znajdujesz się na:</li>
<!-- IF:START NAVIPATH -->
<li>$sPagesTree</li>
<!-- IF:END NAVIPATH -->
</ul>
</div>
<!-- / -->

Lecz nie wyświetla on żadnej informacji, nawet jeżeli jestem w lokalizacji ( kategoria produktu / produkt ), czy ( strona statyczna -> podstrona statyczna )

Męczę się z tym drugi dzień i dalej nic...

» Quick.Cms v5.x

none20

selekcjoner

Avatar: selekcjoner

2014-07-08 20:40

ad.1) Sprawdź czy dochodzą inne maile, np. do admina po złożeniu zamówienia.. Jeśli działasz na localhoście to pewnie dlatego maile nie są wysyłane.
ad.2) Koniecznie czy nie, zawsze możesz spróbować ustawić np. margin-top:-200px
Wklej w container.tpl kod: $aData[sPagesTree] i zobacz czy działa.
W actions/pages.php znajdź kod:
$aData['sPagesTree'] = $oPage->throwPagesTree( $iContent );
i wklej pod nim:
if( !isset( $aData['sPagesTree'] ) )
$aData['sPagesTree'] = $aData['sName'];

simlution.org

dawidxdd

Avatar: dawidxdd

2014-07-08 21:21

1. Sęk w tym, że nic do mnie nie dochodzi. Ten sam efekt jest zarówno na localhoscie, jak na moim FTP. Zero... dodam, że wgrałem sobie również rozszerzenie z tego tematu ( http://opensolution.org/forum/?iTopic=8177 ). To również niczego do mnie nie dostarcza. Wykluczam tu również filtr antyspamowy.

2. Twoja propozycja kodu również nie działa :/ coraz więcej odnajduje mankamentów tego skryptu...

Dzięki za usiłowanie pomocy w tej beznadziejnej sytuacji.

none20

selekcjoner

Avatar: selekcjoner

2014-07-08 21:32

Sprawdzałem na czystej wersji Quick.Cart 5.2 i działa, trudno powiedzieć co jest nie tak..
Wklejasz do kodu zmienną $sPagesTree kiedy to powinna być $aData[sPagesTree], więc trudno tu mówić o "mankamentach skryptu"...

simlution.org

dawidxdd

Avatar: dawidxdd

2014-07-08 22:08

2. Faktycznie na czystej wersji działa poprawnie, muszę doszukać się brakującego elementu, który to wszystko powoduje.

1. Ciągle jest problem z brakiem mejli...

none20

dawidxdd

Avatar: dawidxdd

2014-07-08 22:12

2. Ok, wiem co było przyczyną tego, że nie widziałem drzewka po Twojej modyfikacji. Mianowicie niepotrzebnie objąłem to "<!-- IF:START NAVIPATH --><!-- IF:END NAVIPATH -->". Dzięki, jeden ból z głowy.

none20

dawidxdd

Avatar: dawidxdd

2014-07-08 22:14

PS: przepraszam za spam, ale nie ma tu opcji edycji postów. Jak zrobić aby strona główna nigdy nie znikała i była linkiem powrotnym (na strone główną). Teraz wygląda to tak, że jak wchodzę np. do kontaktu to w drzewku widzę tylko kontakt.
PS2: Jak rozwiązać znikające drzewko po wejściu w dany produkt?

none20

dawidxdd

Avatar: dawidxdd

2014-07-09 11:23

Ok, mam kolejne wieści odnośnie braku emaila ze szczegółami zamówienia. Klienci, którzy mają pocztę na o2.pl nie otrzymują tej wiadomości. Natomiast gmail.com - bez problemu każdorazowo taką dostaje. Nie chodzi tutaj o spam, bo żadna wiadomość tam nie trafia. Co może być nie tak?

none20

Do góry
o nas | kontakt