Mój problem polega na tym, że klient nie otrzymuje właściwego maila po złożeniu zamówienia lub zmianie jego statusu. Po zainstalowaniu dodatku smtpMail v0.2 skonfigurowałem parametry w pliku common.php następująco:
Przy próbie wysłania maila poprzez formularz kontaktowy wszystko działa prawidłowo, tj otrzymuję na adres sklep@domena.tld maila z adresu sklep@domena.tld z możliwością odpowiedzi do osoby kontaktującej się ze mną. Adres e-mail tej osoby umieszczony jest w "Odp. do:" i dajmy na to, że jest to adres klient@domena2.tld. Wygląda to tak: From: sklep@domena.tld To: sklep@domena.tld Reply-to: klient@domena2.tld
Tak jak wspominałem, do tego etapu wszystko gra. Problem jest po złożeniu zamówienia przez klienta lub zmianie statusu zamówienia. Wtedy mail, który otrzymuje klient dochodzi z błędem: "Mail delivery failed: returning message to sender".
SMTP error from remote mail server after end of data: host domena2.tld [46.248.***.***]: 550 From header spam - not allowed to send from domena2.tld.
Jest to chyba spowodowane tym, że w nagłówku maila nadawcą jest klient, a nie sklep. W mailu wygląda to tak: From: klient@domena2.tld To: sklep@domena.tld Reply-to: klient@domena2.tld
Co powinienem zmodyfikować aby maile wysyłane do klientów wychodziły z nadawcą w nagłówku jako sklep@domena.tld a nie klient@domena2.tld ?
Jeśli piszesz w sprawie edycji płatnej (a tak domyślam się jest skoro wspominasz o mailach ze statusami zamówień) to lepiej korzystaj z formularza wsparcia do którego mają dostęp użytkownicy edycji płatnej.