Plugin smtpMail v0.2

km

Avatar: km

2014-02-16 13:16

Mój problem polega na tym, że klient nie otrzymuje właściwego maila po złożeniu zamówienia lub zmianie jego statusu. Po zainstalowaniu dodatku smtpMail v0.2 skonfigurowałem parametry w pliku common.php następująco:

$aData['host'] = 'mail.domena.tld';
$aData['port'] = 25;
$aData['auth'] = true;
$aData['username'] = 'sklep@domena.tld';
$aData['password'] = 'moje_haslo';

Przy próbie wysłania maila poprzez formularz kontaktowy wszystko działa prawidłowo, tj otrzymuję na adres sklep@domena.tld maila z adresu sklep@domena.tld z możliwością odpowiedzi do osoby kontaktującej się ze mną. Adres e-mail tej osoby umieszczony jest w "Odp. do:" i dajmy na to, że jest to adres klient@domena2.tld.
Wygląda to tak:
From: sklep@domena.tld
To: sklep@domena.tld
Reply-to: klient@domena2.tld

Tak jak wspominałem, do tego etapu wszystko gra. Problem jest po złożeniu zamówienia przez klienta lub zmianie statusu zamówienia. Wtedy mail, który otrzymuje klient dochodzi z błędem: "Mail delivery failed: returning message to sender".

SMTP error from remote mail server after end of data:
host domena2.tld [46.248.***.***]: 550 From header spam - not allowed to send from domena2.tld.

Jest to chyba spowodowane tym, że w nagłówku maila nadawcą jest klient, a nie sklep. W mailu wygląda to tak:
From: klient@domena2.tld
To: sklep@domena.tld
Reply-to: klient@domena2.tld

Co powinienem zmodyfikować aby maile wysyłane do klientów wychodziły z nadawcą w nagłówku jako sklep@domena.tld a nie klient@domena2.tld ?

» Quick.Cart v6.x

km

wewior (OpenSolution)

Avatar: wewior

2014-02-17 07:58

Jeśli piszesz w sprawie edycji płatnej (a tak domyślam się jest skoro wspominasz o mailach ze statusami zamówień) to lepiej korzystaj z formularza wsparcia do którego mają dostęp użytkownicy edycji płatnej.

Do góry
o nas | kontakt