Ceny widoczne tylko dla zalogowanych

agtrade

Avatar: agtrade

2013-05-16 16:50

Czy ktoś ma pomysł jak takie coś w miarę prosto zrobić w wersji Ext ?

Pozdrawiam

» Quick.Cms v5.x

selekcjoner

Avatar: selekcjoner

2013-05-16 16:59

Forum dotyczy wersji darmowej.
W sprawie wersji płatnej kontaktuj się bezpośrednio z OpenSolution.
http://opensolution.org/kontakt,pl,6.html#contactForm

simlution.org

agtrade

Avatar: agtrade

2013-05-16 19:38

Wysłalem, ale nie otrzymałem odpowiedzi.

treewood (OpenSolution)

Avatar: treewood

2013-05-17 08:40

Dziwne ... bo email nie dotarl. W spamie go nie mamy. Prosze przeslac jeszcze raz.

agtrade

Avatar: agtrade

2013-05-23 18:15

W końcu odpowiedź otrzymałem, ale taką, że nic z niej nie wynikało - odsyłacz do strony o warunkach suportu dla wersji płatnych.
Może bym i zapłacił za taką modyfikację, ale ...
Kupiłem inny skrypt sklepu, który ma wszystko w pakiecie za połową ceny quick.carta.
Mimo wielkiej sympati do tego systemu - sorry.
Pozdrawiam.

openzibi

Avatar: openzibi

2013-05-23 18:51

agtrade - wynika z tego, że znowu przepłaciłeś. Są również systemy bezpłatne, które mają wszystko :)
Ile masz unikalnych wizyt dziennie? Jeżeli 10, to bierz każdy system w ciemno. (ok, prawie każdy)
1000, 10 tys. dzienne? W tym momencie "przeprosił bym się" z Quick.Cart'em

studioStrona - rhh.pl

agtrade

Avatar: agtrade

2013-05-27 18:02

To czy przepłaciłem czy nie to moja sprawa. Testowałałem różne systemy i koszty tych testów traktuje jako koszty poboczne i nieistotne. Quic.Cart jest dobrym systemem z uwagi na swoją elastyczność i prostotę, ale ... jeżeli w płatym supporcie zadaje pytanie i jako odpowiedź dostaje linka do maila z ogólnymi warunkami - to jest to coś co zniechęca. Być może, że te 400 zł wysłalibyśmy do Opensolution w celu dokonania modyfikacji skryptu, ale jak nie ma z kim rozmawiać .... Jako ciekawostkę dodaję, że w OpenSolution mam wykupione trzy licencje ... To, że nie korzystam z tych skryptów to moja sprawa.

Pozdrawiam

wewior (OpenSolution)

Avatar: wewior

2013-05-28 07:37

agtrade > po pierwsze to nie jest temat na forum, ale skoro już go poruszyłeś to odpisuję, ponieważ chyba jest jakieś nieporozumienie.
Widzę, że otrzymałeś odpowiedź w panelu wsparcia i jest ona konkretna, tzn odpowiada dokładnie na Twoje pytanie.
Piszesz, że dostałeś maila z warunkami supportu, ale bez konkretnej odpowiedzi - możliwe że chodzi Ci o maila z informacją wysłaną przez system automatycznie po udzieleniu odpowiedzi, jest w nim informacja, że na Twoje pytanie została udzielona odpowiedź z linkiem do niej, ale trzeba się zalogować na naszej stronie, aby ją zobaczyć, tak jak logowałeś się zadając pytanie.

agtrade

Avatar: agtrade

2013-05-28 10:09

Tak - faktyczne, odpowiedź była udzielona. Niezupełnie jednak o to mi chodziło. Temat do zamknięcia. Nie jest moim celem krytyka skryptu lub supportu, gdyż jedno i drugie jest bardzo dobre. Pozdrawiam.

Pozdrawiam

Do góry
o nas | kontakt